“Укрпошту” розкритикували за те, що вона продає старі автомобілі, а не віддає ЗСУ. Компанія відповіла постом із нецензурною лексикою

“Укрпошта” виставила на продаж уживані автомобілі
Фото: Igor Smelyansky/Ігор Смілянський / Telegram

Гендиректор “Укрпошти” Ігор Смілянський 30 квітня оголосив у Telegram, що компанія виставила на продаж на Prozorro 531 автомобіль, переважно – 1990-х і 2000-х років випуску.

Зокрема, на аукціон виставлять автомобілі Hyundai, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Daewoo, Skoda, Volvo, Mercedes Benz, а також білоруські й російські МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ та інші. Машини продаватимуть по всій країні, ціни становитимуть від 42 тис. до 1,1 млн грн за лот.

За словами Смілянського, гроші від продажу спрямують “на оновлення автопарку, який, на жаль, [компанія] втрачає після обстрілів, працюючи у прифронтових регіонах”. Він висловив сподівання, що машини куплять волонтери й після ремонту передадуть Збройним силам України.

Смілянський зазначив, що через це “Укрпошта” зазнала критики в соцмережах. Користувачі писали, що компанія сама могла б віддати автомобілі ЗСУ. “Ми компанія, у якої акціонер – держава, і просто так передавати нічого не можемо”, – написав він.

Після критики на адресу “Укрпошти” на сторінці компанії в соцмережі Х з’явилося повідомлення з нецензурною лексикою.

“Так, виставили гниле гівно на аукціон. Ні, не й…бнулися. Так, хотіли б віддати просто так тим, кому треба, але не маємо права. Продаємо старі автівки на Prozorro, бо цього вимагає закон”, – ідеться в повідомленні.

Так, виставили гниле гівно на аукціон.
Ні, не ляснули.
Так, хотіли б просто віддати тим, кому потрібно, але не маємо права.

Продаємо старі автомобілі на Prozorro, тому що цього вимагає закон.

— Укрпошта (@ukrposhta) April 30, 2024

У коментарі виданню “Бабель” директор із маркетингу “Укрпошти” Максим Колесніков сказав, що лайлива відповідь була ситуативним маркетингом. Компанія готова попросити вибачення в разі своєї провини, але не в цій ситуації, сказав він.

“Ми не “в’яла риба”, яка має приймати кожен раз будь-що. У нас є позиція: там, де ми праві, – ми праві. У Twitter (Х) люди матюкаються, і це там абсолютна норма. Але люди чомусь звикли, що вони можуть матюкатися на чиюсь адресу, і ці люди мають це “хавати”. Ми, до речі, ні на кого самі не лаялися, просто сказали, що ми не такі… Я не розумію, чому людей це так чіпляє? Вони хотіли, щоб ми сказали: “Так, ми й…бнуті”. Вибачте, такого не буде, коли ми праві”, – сказав Колесніков.

Він наголосив, що юридично в питанні продажу автомобілів компанія абсолютно має рацію.

Джерело: gordonua.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *