Дослідники з Університету Фліндерса встановили, що фітнес-контент у TikTok збільшує тенденцію жінок аналізувати свою зовнішність порівняно з іншими, що сприяє розвитку психологічних проблем, повідомляє Ukr.Media.
Такі відео часто містять хештег #Fitspiration. Науковці провели аналіз, щоб виявити вплив цього контенту на самосприйняття користувачок.
У експерименті взяли участь 120 жінок віком від 17 до 25 років. Учасниці першої групи переглядали 10-хвилинні фітнес-відео у TikTok, тоді як контрольна група спостерігала за матеріалами про мистецтво.
Дані дослідження засвідчили, що перегляд спортивних роликів викликав у жінок частіше порівняння зовнішності та погіршення емоційного стану.
Джерело: ukr.media