“Укрзалізниця” відновила низку онлайн-сервісів після кібератаки

Ресурси “Укрзалізниці” відновили роботу
Фото: Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia / Facebook

“Укрзалізниця” повернула до роботи ще частину онлайн-сервісів після кібератак росіян на її мережеві ресурси. Про це 5 квітня повідомила пресслужба транспортної компанії.

Залізничники прозвітували, що користувачам знову доступні:

  • сайт замовлення пасажирських сервісів;
  • сайт розкладів і стикувань для повернення додому залізницею;
  • сайт Київської кільцевої електрички;
  • сайт із розкладами приміських поїздів.

Окрім того, знову функціонують галузеві ресурси для ветеранів і залізничників, які постраждали від російських окупантів під час повномасштабного вторгнення, ідеться в повідомленні.

Контекст

Уранці 23 березня “Укрзалізниця” заявила про масштабний збій онлайн-сервісів. Стали недоступні продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги.

24 березня транспортна компанія повідомила, що “атака була дуже системною, нетривіальною та багаторівневою” і відновлення потребує більше часу. Відкрили нові каси й розширили графік роботи. У касах тимчасово можна було купити квиток на міжнародні потяги.

27 березня “Укрзалізниця” відновила онлайн-продажі після кібератаки, але попередила, що ще можуть бути збої.

Хакери, які організували кібератаку, не дістали персональних даних пасажирів та інформації про військові вантажі. Про це 31 березня повідомив голова правління компанії Олександр Перцовський.

Джерело: gordonua.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *