Поплавський: Соцмережі – сучасний медіа-бізнес. Головне.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Професор акцентував, що соцмережі перетворилися на ключовий засіб зв’язку XXI сторіччя: “Соцмережі – це основа для спілкування зі світом. Наше першочергове завдання – промоція національних ініціатив, українських пісень і контенту українською мовою. Ми показуємо світу українську самобутність, культуру і звичаї”.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Михайло Поплавський понад 30 років у медійному просторі, 15 років у соціальних мережах і має більше ніж 10 млн фоловерів. На своєму досвіді продемонстрував, як вибудувати міцний персональний бренд у медіа та зауважив, що соцмережі – це найдієвіший інструмент розкрутки університетського бренда, підтримки іміджу та формування довіри.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Михайло Поплавський (@poplavskiy_michail)

“Сьогодні соціальні мережі – це платформа для творення і розвитку сильного особистого бренда. Український бренд “Михайло Поплавський” став імпульсом для розвитку Університету культури. І сьогодні ми маємо найкращий креативний університет в Україні та Європі”.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

У ході майстер-класу ректор згадав про створення першого у світі факультативу TikTok, показав статистику охоплення університетських і персональних сторінок в Instagram, Facebook і YouTube, а також поділився прикладами проєктів, які зібрали мільйони переглядів.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Наочним прикладом популярності контенту Михайла Поплавського став TikTok, в якому переможець “Євробачення 2024”, швейцарський репер Nemo, застосував пісню “Українські вареники”, а пісня “Сало” очолила топи світових музичних сервісів.

“Соціальні мережі – це ваш медіабізнес! Персональний бренд – це запорука успіху. Якщо вас немає у трендах – вас ніде немає! Аудиторія – це вплив, фоловери – це капітал, а увага – нова валюта”, – наголосив Михайло Поплавський.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Спікер закликав студентів формувати особистий імідж, мислити стратегічно і бути попереду нових медійних тенденцій: “Підтримуйте українське! Створюйте власні українські бренди! Будьте в курсі трендів! Світ повинен знати, що ми – українці, ми є нація і ми є народ! Тримаймо разом українську хвилю!”

Джерело: gordonua.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *