В “Укрзалізниці” відповіли на скарги пасажирів
Фото: Укрзалізниця / Telegram
“Укрзалізниця” 24 липня офіційно прокоментувала труднощі з купівлею квитків на потяги, на які останнім часом часто скаржаться українці.
“Бачимо всі теги, Stories, повідомлення й пости в Telegram-каналах. Розуміємо вашу стурбованість, тож пояснюємо детально, чому влітку важче придбати квитки на поїзди “Укрзалізниці” в різні напрямки та як ми нині вирішуємо всі ці питання”, – ідеться в повідомленні.
У компанії пояснили, що в липні й серпні щороку попит на квитки різко зростає. Зокрема, за напрямком Київ – Яремче попит зростає на 460% порівняно з квітнем, Київ – Буковель – на 406%. “Укрзалізниця додала вісім рейсів за популярними напрямками й замовила 100 нових вагонів, а потяги “Інтерсіті” курсують і вночі.
Компанія заявила, що посилює боротьбу з перекупами. Міжнародні квитки тепер продаватимуть із валідацією через “Дію”. Також розглядають питання такої валідації для популярних напрямків в Україні.
У компанії радять тим, хто хоче встигнути купити квиток, робити це через онлайн і застосовувати функцію “Автовикуп” – коли в системі на потрібний потяг з’являється квиток, застосунок його автоматично викуповує.
Контекст
Останні кілька тижнів українці масово скаржаться в мережі, що не можуть придбати квитки на потяги. Багато користувачів мережі зазначає, що їм не вдається купити квитки, оскільки застосунок “Укрзалізниці” просто зависає після того, як відкривається продаж на той чи інший напрямок.
Джерело: gordonua.com