30 років PR-проекту «Співаючий ректор як технологія». Феномен Поплавського.

Поплавський: З 25-м кадром я увійшов у масову підсвідомість
Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Це був тернистий шлях, з поразками та перемогами, масштабними проектами та критикою. Сьогодні Поплавський пишається університетом, заради якого ризикував, приймаючи неординарні рішення. Як криголам, він рухався вперед з вірою в успіх своєї справи. За допомогою піар-проекту «Співаючий ректор як технологія» та «теорії стресу» він досяг особистого успіху та визнання університету культури.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Автор креативних ідей та новаторських рішень, ректор Університету культури зважився на нетрадиційний крок – вийшов на сцену з піснею «Молодий орел» у Будинку культури «Арсенал» (1995). Так розпочався новий етап його діяльності, що поєднує шоу-бізнес та освіту. За словами Поплавського, саме «теорія стресу» стала основою стратегії: відторгнення та критика з боку суспільства лише зміцнювали визнання університету.

«З 25-м кадром я потрапив у масову підсвідомість. Чим більше мене критикували, тим більше людей дізнавалися про культурний інститут. Критика – найкраща реклама», – наголосив Поплавський.

Відео: Михайло Попловський / YouTube

Результатом PR-стратегії стали освітні реформи: нові спеціальності, оновлений викладацький склад та сучасні методи навчання. У 1997 році інститут отримав статус університету, а в 1999 році став національним. Сьогодні КНУКіМ посідає перше місце серед культурно-мистецьких університетів України згідно з рейтингом «Топ-10 мистецьких навчальних закладів».

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Протягом трьох десятиліть команда університету реалізувала десятки масштабних національних проектів – дитячий телевізійний конкурс «Крок до зірок» (1997), телевізійний конкурс «Наша пісня» (2004), телевізійна програма «Шеф-кухар країни» (2010), шевченківський вечір «Ми – твої діти, Україно!» (2013), концертна програма «Мамо, вічна і кохана!» (2013), Національна музична премія «Українська пісня року» (2016) та інші.

Ще одним важливим проектом для Михайла Поплавського став безпрецедентний, пам'ятний для нашої країни телемарафон «Пісня нас єднає!», який у 2012 році був включений до Книги рекордів Гіннеса. 110 годин, 3 хвилини, 27 секунд безперервного звучання української пісні прославили Україну на весь світ у категорії «Найдовший музичний телевізійний марафон національної пісні в прямому ефірі». Музичну перемогу нашої держави спостерігали на всіх континентах, а новина про рекорд України миттєво стала новиною номер один провідних телеканалів та інформаційних агентств світу.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Сьогодні «Співаючий ректор» залишається унікальним явищем українського шоу-бізнесу та піару, поєднуючи особистий бренд із просуванням університету.

30 років PR-проекту «Співаючий ректор як технологія» – випущено понад 100 пісень, 64 кліпи, 49 фільмів та понад 60 книг. Вони пронизані національним духом та любов’ю до України.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Михайло Поплавський відсвяткував 30-річчя проєкту випуском нового музичного альбому «Золоті хіти», до якого увійшли найкращі композиції українського співака. Вони такі ж яскраві, життєствердні та натхненні позитивною енергетикою, як і сам «Співаючий ректор».

«Ми готуємося до відновлення національних проектів. Національна музична премія «Українська пісня року», телевізійний дитячий конкурс «Крок до зірок» отримають нове життя та відчинять двері для нових виконавців та молодих талантів України!»
Я мрію, щоб в Україні було модно бути українцем, розмовляти українською та навчатися в українських університетах! Любіть українське! Підтримуйте українське! Творіть українське! Давайте разом тримати українську хвилю!» – сказав Михайло Поплавський

Джерело: gordonua.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *