Із 9 грудня рух поїздів між станціями метро “Деміївська” й “Теремки” в Києві зупинено
Фото: depositphotos.com
Цього тижня проєкт відновлення тунелю метро між станціями “Теремки” й “Деміївська” передадуть на експертизу, після чого стануть відомими конкретні строки відновлювальних робіт. Про це 6 лютого повідомив член транспортного комітету парламенту Костянтин Бондарєв.
Парламентарій зустрівся з начальником “Київського метрополітену” Віктором Брагінським. За підсумками зустрічі він повідомив, що механізм повернення коштів на транспортну картку, якщо пасажир їде з пересадкою з одного виду транспорту на інший, запущено, він працює. Кошти повертають наступного дня.
“Станції метро “Теремки”, “Іподром”, “Виставковий центр”, “Голосіївська”, “Деміївська” працюють як укриття. Той, хто розганяв фейки, що станції закриті взагалі, наражає життя людей на небезпеку”, – зазначив Бондарєв.
Він підкреслив, що судові експерти надали попередній висновок про причини нещодавньої аварії на ділянці між “Либідською” та “Деміївською” – неякісні проєкт і будівельні роботи.
“Цього тижня проєкт відновлення тунелю метрополітен передає на експертизу. Після його затвердження будуть чітко визначені строки відновлювальних робіт і їхня вартість. На сьогодні – усе за графіком. Метрополітен докладає всіх зусиль, щоб до осені кияни могли скористатися цією ділянкою метро повною мірою”, – заявив депутат.
Він наголосив, що метро між станціями “Теремки” й “Голосіївська” працює в режимі шатла.
Депутат додав, що понад 70 одиниць громадського транспорту залучено на маршрутах від Теремків” до “Либідської”. Інтервал – від хвилини до трьох на довгих маршрутах і до дев’яти хвилин на короткому.
Контекст
8 грудня 2023 року Київська міська державна адміністрація повідомила, що для проведення ремонту рух поїздів між станціями метро “Деміївська” й “Теремки” буде зупинено з 9 грудня. За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть приблизно шість місяців. Станції метро “Деміївська”, “Голосіївська”, “Васильківська”, “Виставковий центр”, “Іподром”, “Теремки” працюватимуть у режимі укриття.
Мер Києва Віталій Кличко повідомив, що на час відновлювальних робіт організовано рух наземного транспорту.
Брагінський під час інспекції проблемної ділянки разом із Кличком розповів, що вранці 8 грудня на стелі тунелю на цій ділянці помітили нові тріщини, у тунель протікає вода. Попередньо він назвав три ймовірні причини появи тріщин: неякісна робота генпідрядника – відсутність гідроізоляції й хімзакріплення тунелю, активність річки Либідь і геологічні умови (пливуни й торфовища).
У зв’язку з підтопленням тунелів розпочато досудове розслідування за фактом службової недбалості, що спричинила тяжкі наслідки (ч. 2 ст. 367 КК України), повідомили у прокуратурі.
У МВС України поінформували 9 грудня, що через закриття частини “синьої” гілки метро в Києві змінять дорожній рух. Водночас закриті станції метро у столиці перевірять і підготують, щоб використовувати їх як укриття.
Джерело: gordonua.com