The Times з’ясувало нові деталі вибухів на Північних потоках

Фото — esa.int

Як вдалося дізнатися британським журналістам, у вересні 2022 року військові кораблі Данії та Швеції пропливали біля району в Балтійському морі, де незабаром стались вибухи на російських газогонах “Північні потоки”.

Джерело: The Times

Журналісти дізналися подробиці вибухів на Північних потоках

Редакція видання, яка проаналізувала дані сервісу MarineTraffic, повідомляє, що за чотири дні до вибухів данський військовий корабель P524 “Німфен”, який відстежує російські судна, відхилився від свого звичайного маршруту патрулювання.

Вперше за багато років він обігнув балтійський острів Борнхольм і попрямував на північний схід до зовнішньої межі досяжності данських радарів. Він зупинився на пів години, розвернувся і вимкнув свій транспондер, зникнувши на кілька годин з міжнародних систем стеження, – наголошують журналісти.

Окрім того, наголошується, що після цього літак-розвідник військово-повітряних сил Швеції почав здійснювати польоти в районі, на місце також вирушив шведський корвет.

За словами журналістів, їм поки не вдалося дізнатися, чому саме військові судна Данії та Швеції опинилися в тому районі.

Як стверджує аналітик, який говорив з виданням на умовах анонімності, вони могли зафіксувати російський підводний човен, який перебував у морі з вимкненим транспондером.

Не можна також не згадати про те, що команда російського диктатора Володимира Путіна вже давно наполягає на тому, щоб РФ допустили до розслідування вибухів на газопроводах. Однак Данія відмовляється надавати такий дозвіл.

Журналісти дізналися про плани Путіна щодо пошкоджених Північних потоків

Як вдалося дізнатися інформаційній агенції Reuters, російський диктатор Володимир Путін вирішив закрити та законсервувати підводні газогони “Північний потік” 1 та 2, які були пошкоджені вибухами восени 2022 року.

Як стверджують інсайдери журналістів, наразі влада РФ не планує їх ремонтувати та відновлювати.

Цілком можливо, у планах Москви є герметизація розірваних кінців і нанесення на труби покриття для запобігання подальшій корозії від морської води.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *