Частина сервісів у застосунку може не працювати – “Укрзалізниця”
Фото: Укрзалізниця – Ukrzaliznytsia / Facebook
Онлайн-продажі й повернення квитків на сайті й у застосунку “Укрзалізниці” відновили в резервному форматі. Про це пресслужба компанії 27 березня повідомила в Telegram.
Через наплив звернень імовірні тимчасові технічні перебої, зазначено в повідомленні. Залишаються деякі обмеження для користувачів.
“Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їхні PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалася в акаунті пасажира”, – попередили залізничники.
Для того щоб сісти в поїзд, також можна використовувати скріншоти квитків із програми, а якщо немає обох варіантів квитків, дозволено показати квитанцію про оплату квитків із банківського застосунку, зазначають в “Укрзалізниці”.
Контекст
Уранці 23 березня “Укрзалізниця” заявила про масштабний збій онлайн-сервісів. Стали недоступними продажі квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг і довідкові послуги.
24 березня транспортна компанія повідомила, що “атака була дуже системною, нетривіальною й багаторівневою” і відновлення потребує більше часу. Відкрили нові каси й розширили графік їхньої роботи. У касах тимчасово можна було купити квиток на міжнародні поїзди.
Джерело: gordonua.com