Соцмережа X (Twitter) запустить два нові види преміум передплати

Наразі існує два види підписки: X Premium та X Blue
Фото: EPA

Власник соцмережі X (Twitter), підприємець Ілон Маск 20 жовтня заявив, що його платформа незабаром запустить два нові види преміум підписки.

Одна з них коштуватиме дешевше, ніж поточна, і не зменшить кількість реклами, а друга буде дорожчою і забере всю рекламу. Ніяких деталей Маск не розкрив, як і ціни на анонсовані підписки.

Two new tiers of X Premium subscriptions launching soon.

One is lower cost with all features, but no reduction in ads, and the other is more expensive, but has no ads.

— Elon Musk (@elonmusk) October 20, 2023

Наразі існує два види підписки: X Premium за $8 на місяць або $84 на рік та X Blue за $5 на місяць і $60 на рік.

Контекст

Після того як 27 жовтня 2022 року Маск придбав Twitter за $44 млрд, у соцмережі почалися глобальні зміни. Насамперед Маск вирішив зробити платною верифікацію акаунтів, яка раніше була безплатною. Ця функція ввійшла в перелік додаткових можливостей платної підписки Twitter Blue.

Також соцмережа почала змінювати свою політику боротьби з дезінформацією і пропагандою. Наприклад, у листопаді Twitter відмовився від політики щодо протидії дезінформації про COVID-19.

У квітні 2023-го Twitter зняв обмеження з прокремлівських акаунтів. Того самого місяця соцмережа прибрала позначку “державне фінансування” з акаунтів російських і деяких китайських ЗМІ.

27 травня стало відомо, що Twitter вийшов із добровільного Кодексу практики ЄС щодо боротьби з дезінформацією.

1 липня Маск повідомив, що в користувачів соцмережі тимчасово обмежать кількість твітів, які вони зможуть прочитати. Для верифікованих акаунтів це 6 тис. твітів на добу, неверифікованих – до 600 твітів, нових неверифікованих – до 300 твітів.

24 липня соцмережа змінила офіційний логотип із синьої пташки на білу літеру X на чорному тлі.

Джерело: gordonua.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *