У Раді запропонували обмежити використання теми війни у рекламі

У Верховній Раді 20 березня зареєстрували законопроєкт №9128, який передбачає часткову заборону на використання в рекламі символіки та назв, пов’язаних із війною. Його автори – нардепи від “Європейської солідарності”.

У пояснювальній записці констатують, що драматизм, значення і масштаб подій війни породжують потужний вплив на медіа, соціальні мережі, літературу, музику, сучасне мистецтво та кіно. Виникають і символи війни, які стають знаковими і набувають світової популярності.

“Водночас останнім часом спостерігається експлуатація цієї тематики в комерційних цілях. Ідеться не лише про те, що мотивуючий патріотичний контент “копіюється” у сферу роздрібних продажів. Прикро, що в маркетингових комунікаціях виробники споживчих товарів і послуг вдаються до недоречного використання трагічних подій війни, назв постраждалих міст, патріотичних закликів і військових вітань”, – наголошують автори законопроєкту.

Як приклади наводять ТМ “Героїчна Буча Комбуча”, насіння редиски “Азовсталь” та інші схожі випадки.

“На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує, аби виставити необхідні бар’єри при прийнятті рішень про назви товарів чи запуск рекламних кампаній, знижок, акцій із використанням понять, подій і назв, які мають трагічну конотацію або вимагають особливої шани”, – ідеться в документі.

Законопроєкт пропонує заборонити використовувати в маркетингу (рекламі) назви:

  • пов’язані з воєнними операціями та подіями війни;
  • пов’язані з населеними пунктами та місцями, які постраждали від російської агресії або стали символами героїзму українців (окрім зареєстрованих до 24 лютого 2022 року);
  • відтворювальні назви виробників, видів і типів озброєння;
  • які використовують назви військових підрозділів;
  • які відтворюють офіційні вітання ЗСУ та інших військових формувань.

У пояснювальній записці уточнюють, що заборона не поширюватиметься на книжки, відео та кіно, присвячені російсько-українській війні.

Джерело: gordonua.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *