Один із найбільших українських виробників вогнезахисних матеріалів “Ковлар Груп” зазнав інформаційної атаки

“Ковлар Груп” виробляє за сучасними технологіями більше ніж 25 видів засобів пасивного вогнезахисту
Фото: ammokote.com

14–25 серпня в українських ЗМІ з’явилося приблизно 100 однотипних публікацій, метою яких була дискредитація компанії “Ковлар Груп”, її засновників і співробітників. Директор “Ковлар Груп” Костянтин Калафат вважає, що розміщення цих публікацій є частиною спланованої інформаційної кампанії, пов’язаної з діяльністю недоброчесних конкурентів, які за підтримки корумпованих чиновників беруть участь у державних закупівлях вогнезахисних матеріалів, повідомляє “Інтерфакс-Україна”.

“Як показує практика тендерів останніх років, ціна вогнезахисних матеріалів Ammokote виробництва “Ковлар Груп” значно нижча, ніж ціна продукції, з якою перемагають у тендерах недоброчесні ділки, що ошукують державу і крадуть із бюджету України сотні мільйонів гривень”, – повідомив він.

Слід зауважити, що тему багатомільйонних розкрадань бюджетних коштів у тендерах на протипожежний захист державних об’єктів досліджував журналіст проєкту “Наші гроші” Юрій Ніколов. Відповідно до його розслідувань у 2014-му, 2019-му і 2024 році, завищення цін на вогнезахисну фарбу і шпаклівку для потреб атомної промисловості складало до п’яти разів, а у проєктах із будівництва накриттів стратегічних об’єктів енергетики – до 10 разів.

Експерти медіаспільноти оцінюють вартість такої атаки в межах $50–100 тис., що свідчить про серйозність намірів замовників чорного піару зіпсувати репутацію флагмана української вогнезахисної галузі, який заважає розкрадати кошти на державних закупівлях.

Імовірно, що кінцевою метою атаки корумпованих ділків є припинення діяльності найбільшого українського виробника вогнезахисних матеріалів, який формує прозорі правила гри на ринку і пропонує одну з найнижчих цін на продукцію. Якщо такий задум здійсниться, то будівельна галузь отримає значне підвищення цін на вогнезахист, а держава буде змушена витрачати значно більші кошти на закупівлю вогнезахисних матеріалів.

Створена у 2015 році “Ковлар Груп” виробляє за сучасними технологіями більше ніж 25 видів засобів пасивного вогнезахисту, що дозволяє українським замовникам будівництва отримувати високоякісну продукцію за доступною ціною. Наукові розробки і клієнтоорієнтований підхід дозволили компанії за дев’ять років вирости зі стартапу до найбільшого вітчизняного виробника вогнезахисту, який наразі займає приблизно 60% ринку.

У компанії повідомили, що, незважаючи на інформаційну атаку, продовжують працювати у звичайному режимі й інвестувати в розробку нових продуктів. Також “Ковлар Груп” вживає всіх можливих заходів для притягнення до відповідальності осіб, які залучені до створення й розповсюдження наклепницької інформації, та готує заяви до Національної поліції України, Служби безпеки України й Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України для розслідування цього інциденту.

Джерело: gordonua.com

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *