«Дивні дива» перевершили минулі здобутки з виходом 5-го сезону, зафіксувавши найбільшу кількість переглядів за тиждень серед серіалів на платформах потокового відео.

Старт заключного сезону серіалу “Дивні дива” (Stranger Things) в період святкових днів обійшов попередні досягнення, повідомляє УНН з посиланням на Deadline.
Деталі
Відповідно до останнього тижневого звіту Nielsen, серіал зафіксував дивовижні 8,46 мільярда хвилин перегляду за перший тиждень 5-го сезону, помітно обігнавши практично всі інші серіали на платформах потокового відео з 24 по 30 листопада.
Це найбільший результат переглядів за тиждень за весь час існування стримінгових сервісів, що перевищує колишній більш ніж на 1 мільярд хвилин, і досягнення, яке вже належало серіалу “Дивні дива”, що отримав 7,2 мільярда хвилин під час прем’єри 4-го сезону в 2022 році.
Компанія Nielsen не розділяє результати переглядів за сезонами, але зазначила, що 57% від загального обсягу припадає на нові епізоди 5-го сезону, а 59% глядачів – це дорослі віком від 18 до 49 років.
Співставляти безпосередньо з попереднім сезоном важко, пише видання. Однак, цей показник вражає, якщо врахувати, що він охоплює лише трохи більше чотирьох днів доступності нових епізодів – і особливо враховуючи, що вийшло всього чотири епізоди. Три роки тому сім епізодів 4-го сезону “Дивних див” вийшли одночасно, і серіал досяг рекордного показника за тиждень лише в перший тиждень після старту показу, з 30 травня по 5 червня. За перші три дні 4-го сезону “Дивні дива” мали 5,14 мільярда хвилин перегляду.
За інформацією Nielsen, ажіотаж навколо заключного сезону почався за кілька тижнів до виходу епізодів. “Дивні дива” знову посіли 3-тю позицію в десятці найкращих за версією Nielsen на тижні з 3 листопада з 921 мільйоном хвилин перегляду, а наступного тижня піднялися на перше місце з 1,3 мільярдами. За тиждень до старту 5-го сезону серіал зберіг свою позицію лідера, набравши загалом 1,6 мільярда хвилин.
Це створює умови для значного успіху як на Різдво, так і напередодні Нового року, коли Netflix розпочне показ фінальних епізодів серіалу. Хоча звіти Nielsen публікуються з місячною затримкою, Netflix повідомить загальні дані щодо епізодів 5-го сезону, які залишилися, у найближчі тижні, як і щодо перших чотирьох епізодів.
Незважаючи на значну конкуренцію, Paramount+ вдалося привернути увагу третім епізодом 2-го сезону серіалу “Землевласник” (Landman), а серіал Netflix “Звір у мені” (The Beast in Me) також мав успіх. “Землевласник” посів другу позицію з 1,34 млрд хвилин перегляду, а “Звір у мені” – третю з 1,06 млрд хвилин перегляду.
Цікаво, що серіал “Батьківщина” (Homeland) 2011 року від творця “Звіра в мені” Говарда Гордона також піднявся на перше місце серед придбаних фільмів того тижня, отримавши 855 млн хвилин перегляду після появи на Netflix.
Як завжди, саме в цей період класичні різдвяні фільми щорічно починають з’являтися в рейтингах Nielsen. Лідером став фільм “Як Грінч вкрав Різдво” (Grinch Stole Christmas) з живими акторами, який отримав 669 млн хвилин перегляду. Фільм “Сам удома” (Home Alone) зібрав 499 мільйонів хвилин перегляду, а “Ельф” (Elf) – 397 мільйонів хвилин.