Комісія з перевірки стану мостових споруд, яка розпочала перевірку столичних мостів Патона й Метро, виявила суцільну корозію головних елементів, тріщини опор і руйнування бетону. Про це 17 липня повідомило Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури.
Комісія, яка розпочала роботу днями, спочатку візуально оглянула міст імені Євгена Патона та міст Метро в Києві. Експерти зафіксували на відео й фото найбільш критичні пошкодження мостів.
Зокрема, виявили суцільну корозію балок і головних елементів прогонів, поздовжні тріщини в поверхнях опор, руйнування бетону, наскрізну корозію балок у місцях з’єднання з поперечними вузлами. Усі ці пошкодження внесуть до акта огляду за результатами перевірки.
Міст Патона й міст Метро мають пропускну здатність 150 тис. транспортних засобів на добу, високу інтенсивність руху та значний вплив на економіку столиці. Тому важливо з’ясувати реальний технічний стан цих об’єктів і розробити покроковий план із ремонту й утримання мостів, зазначили в Мінвідновленні.
Наприкінці серпня служба відновлення в Київській області має оголосити тендер на проєктування реставраційних робіт мосту Патона. Його визнали непридатним ще під час обстеження 2018 року.
https://www.facebook.com/Ministry.for.restoration/posts/pfbid03pg3tCxvC512yXrXyYkMWXyZ7B9NmDeSNPUoiXTYbSETnhFwL6fB4zNvpJEjpudvl
14 липня мер Києва Віталій Кличко звинувачував центральну владу в маніпуляції на темі мостів у столиці. Він заявив, що комісія вирішила зібрати дані про стан 28 тис. мостів у всій Україні, але публічно претензії звучать лише щодо Києва.
Кличко зазначив, що міст Патона зараз в аварійному стані, і його ще два роки тому передали для ремонту в проєкт “Велике будівництво”. А ремонт мосту Метро, який теж в аварійному стані, коштуватиме €500 млн, додав мер.
Контекст:
Загалом в Києві є вісім мостів через річку Дніпро, разом із пішохідним на Труханів острів. Міст Патона відкрили 1953 року, міст Метро – 1965-го.
Ольга БЕРЕЗЮК
журналістка
Джерело: gordonua.com