Оперативне закриття ділянки “Деміївська” – “Либідська” на Оболонсько-Теремківській лінії було вимушеним кроком, зазначили у КП “Київський метрополітен”
Фото: kyivcity.gov.ua
Між закритими через підтоплення тунелів станціями метро Києва можуть запустити “човниковий рух” поїздів. Про це на брифінгу 9 грудня повідомив начальник КП “Київський метрополітен” Віктор Брагінський, його цитує сайт КМДА.
Брагінський розповів, що оперативне закриття ділянки “Деміївська” – “Либідська” на Оболонсько-Теремківській лінії було вимушеним кроком, оскільки після ранкового обстеження 8 грудня було виявлено нову тріщину, яка “може загрожувати перевезенню пасажирів”.
“Подальший рух поїздів міг призвести до непередбачуваних наслідків. Наразі компетентні фахівці з’ясовують причини”, – наголосив начальник Київського метрополітену.
За словами Брагінського, фахівці опрацьовують питання покращення сполучення, зокрема можливість запуску “човникового руху” між закритими станціями, але для цього необхідно провести розрахунки й безпосередньо перевірити ефективність такого сполучення.
Головний інженер КП “Київський метрополітен” Віктор Вигівський зазначив, що ситуація на інших перегонах контрольована.
Як зазначив Вигівський, на деяких ділянках є піщані ґрунти й поверхневі води, але там немає раптовості проблем, схожих на ту, що виникла на станції “Деміївська”.
Контекст
8 грудня Київська міська державна адміністрація повідомила, що для проведення ремонту рух поїздів між станціями метро “Деміївська” й “Теремки” буде зупинено з 9 грудня. За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть приблизно шість місяців. Станції метро “Деміївська”, “Голосіївська”, “Васильківська”, “Виставковий центр”, “Іподром”, “Теремки” працюватимуть у режимі укриття.
Мер Києва Віталій Кличко повідомив, що на час відновлювальних робіт організовано рух наземного транспорту.
Брагінський під час інспекції проблемної ділянки разом із Кличком розповів, що вранці 8 грудня на стелі тунелю на цій ділянці помітили нові тріщини, у тунель протікає вода. Попередньо він назвав три ймовірні причини появи тріщин: неякісна робота генпідрядника – відсутність гідроізоляції та хімзакріплення тунелю, активність річки Либідь і геологічні умови (пливуни й торфовища), передає телеканал “Київ”.
У зв’язку з підтопленням тунелів розпочато досудове розслідування за фактом службової недбалості, що спричинила тяжкі наслідки (ч. 2 ст. 367 КК України), повідомили у прокуратурі.
У МВС України повідомили 9 грудня, що через закриття частини “синьої” гілки метро у Києві змінять дорожній рух. Водночас закриті станції метро у столиці перевірять і підготують, щоб використовувати їх як укриття.
Джерело: gordonua.com