Розвідка: ембарго та ліміти шкодять морському експорту Росії.

Обсяги “нафти на воді” збільшуються, досягнувши позначки в 180 млн барелів, в той час як прибутки від експорту зменшуються через падіння вартості російських нафтових марок.

Санкції та обмеження створюють негативну динаміку для морського експорту рф - розвідка

Обмежувальні заходи і санкції на ринку створюють стійку негативну тенденцію для російського морського експорту, незважаючи на те, що рф продовжує збільшувати відвантаження неочищеної нафти. Про це інформує УНН, посилаючись на відомості від Служби зовнішньої розвідки України.

Деталі

Разом з тим, значна частина вантажів залишається в морських водах без розвантаження, а перевізники все частіше використовують зміну портів призначення та перевантаження з судна на судно для обходу встановлених обмежень.

Обсяги “нафти на воді” зростають: з початку грудня 2025 року на танкерах накопичено приблизно 180 млн барелів російської сирої нафти, що на 28% більше, ніж наприкінці серпня, і є найбільшим показником з 2022 року. Водночас падають експортні надходження: ціни на Urals в Балтійському регіоні опустилися до 41,16 дол. США, у Чорному морі – до 38,28 дол. США, а ESPO став дешевшим до 52,36 дол. США за барель

– додали в СЗР.

Проте, попит на російську нафту в країнах Глобального півдня стає меншим, відзначили в розвідувальному відомстві.

Після введення санкцій США проти “роснефти” і “лукойла” деякі китайські та індійські нафтопереробні заводи посилили інспекції танкерів, що призводить до затримок і зміни напрямку поставок. Часті зміни маршрутів і співпраця через посередників ускладнюють реалізацію продукції

– зазначено в повідомленні.

У Службі зовнішньої розвідки підкреслили: перевантажені шляхи, накопичення нафти в морі і збільшення ризиків для покупців свідчать про структурне погіршення умов для російського експорту.

На їхню думку, через збільшення вартості логістики залежність від “тіньового” флоту стає більшою, а тиск на ціни російських сортів нафти буде рости, ще більше обмежуючи можливості для уникнення санкцій.

Нагадаємо

За інформацією Служби зовнішньої розвідки України, понад 120 танкерів вийшли з російських портів у листопаді 20205 року, з яких 92 – належать до основної частини “тіньового флоту”.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *