Читати англійською
Прем'єр-міністр Індії Нарендра Моді закликав громадян відмовитися від товарів іноземного виробництва та перейти на товари місцевого виробництва на тлі погіршення торговельних відносин зі Сполученими Штатами.
Основні тези:
- Нарендра Моді закликає громадян Індії відмовитися від іноземних товарів та підтримувати товари місцевого виробництва.
- Реакцією на запровадження Трампом 50% тарифу на індійські товари є активне просування концепції «Свадеші» в Індії.
- Підтримка індійських товарів сприяє розвитку економіки країни та знижує напруженість у торговельних відносинах.
Моді закликає індійців відмовитися від іноземних товарів
Після того, як президент США Дональд Трамп запровадив 50% мито на імпорт індійських товарів, Моді почав активно просувати концепцію «Свадеші» – використання продукції, виробленої в Індії.
Його прихильники розпочали кампанію бойкоту американських брендів, зокрема McDonald's, Pepsi та Apple, які залишаються надзвичайно популярними в країні.
Багато продуктів, якими ми користуємося щодня, виготовлені в іноземних країнах, і ми навіть не знаємо про це… нам доведеться від них позбутися. Нам слід купувати продукти, вироблені в Індії.
Водночас Моді не назвав конкретних країн, товари яких не варто купувати.
Індія з населенням 1,4 мільярда осіб є найбільшим ринком для американських товарів, які значною мірою розповсюджуються через Amazon та місцеві мережі. В останні роки вплив американських брендів зріс навіть у невеликих містах.
Моді також попросив власників магазинів зосередитися на продажу індійських товарів, наголосивши, що це сприятиме економічному зростанню країни. В останні тижні багато компаній активізували просування місцевих продуктів.
Найближчим часом міністр торгівлі Індії Піюш Гоял планує візит до Вашингтона для переговорів, які мають допомогти знизити напруженість у торговельних відносинах.
Водночас індійські нафтопереробні заводи не планують скорочувати закупівлі російської нафти, незважаючи на відновлення торговельних переговорів зі США.
До війни Росії проти України Індія купувала лише 1% сирої нафти у Росії, а після 2020 року збільшила свою частку до 40%, фінансуючи військову машину Володимира Путіна.