Венесуела використовує танкери як морські резервуари через американську блокаду.

Венесуельська фірма PDVSA застосовує наливні судна як тимчасові резервуари для нафти через серйозне переповнення берегових сховищ. Це викликано посиленням обмежень з боку США та затримкою танкерів, що призвело до зупинки експорту.

Венесуела перетворює танкери на плавучі сховища через морську блокаду США

Державна нафтова компанія Венесуели PDVSA змушена використовувати танкери як тимчасові резервуари для нафти і паливного мазуту. Рішення було прийнято через критичне наповнення берегових резервуарів, викликане збільшенням санкційного тиску з боку США. Про це інформує Reuters, пише УНН.

Деталі

Цього місяця Берегова охорона США затримала в Карибському морі танкери Skipper і Centuries, завантажені венесуельською нафтою. Дії Вашингтона в рамках оголошеної Дональдом Трампом блокади санкційних кораблів змусили багатьох судновласників відмовитися від співпраці з Каракасом. 

Як наслідок, більше десяти вантажів застрягли у венесуельських водах, не маючи можливості відправитися до пунктів призначення.

Переповнення наземних терміналів

Венесуела видобуває близько 1,1 мільйона барелів нафти на добу. Головний термінал Хосе, куди надходить важка нафта з поясу Оріноко, на даний час майже вичерпав вільні потужності. За відомостями компанії Kpler, сукупні запаси нафти в країні в грудні досягли 22 мільйонів барелів – найвищого рівня з серпня 2025 року.

Розподіл експортних потоків

Становище в регіонах держави неоднорідне:

  • Західний регіон: завдяки фірмі Chevron, яка продовжує експорт спільно виробленої нафти, рівень запасів залишається в межах норми.
    • Пояс Оріноко: PDVSA самостійно контролює 75% видобутку в цьому регіоні, основна частина якого (близько 80%) зазвичай експортується до Китаю. Саме ці обсяги зараз заблоковані через неможливість безпечного фрахтування суден.

      Застосування танкерів як плавучих сховищ є вимушеним заходом, до якого PDVSA вже вдавалася раніше, щоб уникнути повної зупинки свердловин і зменшення видобутку.

      No votes yet.
      Please wait...

      Залишити відповідь

      Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *