Венесуельська фірма PDVSA застосовує наливні судна як тимчасові резервуари для нафти через серйозне переповнення берегових сховищ. Це викликано посиленням обмежень з боку США та затримкою танкерів, що призвело до зупинки експорту.

Державна нафтова компанія Венесуели PDVSA змушена використовувати танкери як тимчасові резервуари для нафти і паливного мазуту. Рішення було прийнято через критичне наповнення берегових резервуарів, викликане збільшенням санкційного тиску з боку США. Про це інформує Reuters, пише УНН.
Деталі
Цього місяця Берегова охорона США затримала в Карибському морі танкери Skipper і Centuries, завантажені венесуельською нафтою. Дії Вашингтона в рамках оголошеної Дональдом Трампом блокади санкційних кораблів змусили багатьох судновласників відмовитися від співпраці з Каракасом.
Як наслідок, більше десяти вантажів застрягли у венесуельських водах, не маючи можливості відправитися до пунктів призначення.
Переповнення наземних терміналів
Венесуела видобуває близько 1,1 мільйона барелів нафти на добу. Головний термінал Хосе, куди надходить важка нафта з поясу Оріноко, на даний час майже вичерпав вільні потужності. За відомостями компанії Kpler, сукупні запаси нафти в країні в грудні досягли 22 мільйонів барелів – найвищого рівня з серпня 2025 року.
Розподіл експортних потоків
Становище в регіонах держави неоднорідне:
- Західний регіон: завдяки фірмі Chevron, яка продовжує експорт спільно виробленої нафти, рівень запасів залишається в межах норми.
- Пояс Оріноко: PDVSA самостійно контролює 75% видобутку в цьому регіоні, основна частина якого (близько 80%) зазвичай експортується до Китаю. Саме ці обсяги зараз заблоковані через неможливість безпечного фрахтування суден.
Застосування танкерів як плавучих сховищ є вимушеним заходом, до якого PDVSA вже вдавалася раніше, щоб уникнути повної зупинки свердловин і зменшення видобутку.