Наразі існує два види підписки: X Premium та X Blue
Фото: EPA
Власник соцмережі X (Twitter), підприємець Ілон Маск 20 жовтня заявив, що його платформа незабаром запустить два нові види преміум підписки.
Одна з них коштуватиме дешевше, ніж поточна, і не зменшить кількість реклами, а друга буде дорожчою і забере всю рекламу. Ніяких деталей Маск не розкрив, як і ціни на анонсовані підписки.
Two new tiers of X Premium subscriptions launching soon.
One is lower cost with all features, but no reduction in ads, and the other is more expensive, but has no ads.
— Elon Musk (@elonmusk) October 20, 2023
Наразі існує два види підписки: X Premium за $8 на місяць або $84 на рік та X Blue за $5 на місяць і $60 на рік.
Контекст
Після того як 27 жовтня 2022 року Маск придбав Twitter за $44 млрд, у соцмережі почалися глобальні зміни. Насамперед Маск вирішив зробити платною верифікацію акаунтів, яка раніше була безплатною. Ця функція ввійшла в перелік додаткових можливостей платної підписки Twitter Blue.
Також соцмережа почала змінювати свою політику боротьби з дезінформацією і пропагандою. Наприклад, у листопаді Twitter відмовився від політики щодо протидії дезінформації про COVID-19.
У квітні 2023-го Twitter зняв обмеження з прокремлівських акаунтів. Того самого місяця соцмережа прибрала позначку “державне фінансування” з акаунтів російських і деяких китайських ЗМІ.
27 травня стало відомо, що Twitter вийшов із добровільного Кодексу практики ЄС щодо боротьби з дезінформацією.
1 липня Маск повідомив, що в користувачів соцмережі тимчасово обмежать кількість твітів, які вони зможуть прочитати. Для верифікованих акаунтів це 6 тис. твітів на добу, неверифікованих – до 600 твітів, нових неверифікованих – до 300 твітів.
24 липня соцмережа змінила офіційний логотип із синьої пташки на білу літеру X на чорному тлі.
Джерело: gordonua.com