“Незнайомні дива”: заключний сезон перевершив попередній пік популярності.

«Дивні дива» перевершили свій попередній результат з показом 5-го сезону, отримавши найбільшу кількість переглядів за тиждень серед всіх стримінгових серіалів.

Серіал "Дивні дива" побив власний рекорд переглядів фінальним сезоном

Дебют заключного сезону телесеріалу “Дивні дива” (Stranger Things) під час святкових днів обійшов всі попередні досягнення, як повідомляє УНН, посилаючись на Deadline.

Деталі

Відповідно до нещодавнього тижневого звіту Nielsen, серіал досяг приголомшливих 8,46 мільярда хвилин перегляду протягом першого тижня показу 5-го сезону, що набагато вище, ніж у будь-якого іншого серіалу на стримінгових платформах у період з 24 по 30 листопада.

Це найбільша кількість хвилин перегляду за тиждень за всю історію стримінгових платформ, що перевершує попередній рекорд більш ніж на 1 мільярд хвилин. Цей рекорд також належав серіалу “Дивні дива”, який зібрав 7,2 мільярда хвилин під час прем’єри 4-го сезону у 2022 році.

Компанія Nielsen не розбиває статистику переглядів за сезонами, проте зазначила, що 57% від загальної кількості припадає на нові епізоди 5-го сезону, а 59% глядачів – це дорослі віком від 18 до 49 років.

Зіставляти результати безпосередньо з попереднім сезоном дещо складно, зазначає видання. Проте, ці цифри вражають, особливо враховуючи, що вони охоплюють лише трохи більше чотирьох днів доступності нових епізодів, і те, що було випущено лише чотири серії. Три роки тому, сім епізодів 4-го сезону “Дивних див” були випущені одночасно, і серіал встановив рекордний показник за тиждень тільки впродовж першого тижня після початку трансляції, з 30 травня по 5 червня. За перші три дні 4-й сезон “Дивних див” отримав 5,14 мільярда хвилин перегляду.

Згідно з даними Nielsen, ажіотаж навколо фінального сезону почався за декілька тижнів до прем’єри епізодів. “Дивні дива” знову посіли 3-тю позицію в десятці найкращих за версією Nielsen на тижні з 3 листопада з 921 мільйоном хвилин перегляду, а вже наступного тижня піднялися на перше місце з 1,3 мільярдами. За тиждень до виходу 5-го сезону, серіал зберіг своє лідерство, набравши загалом 1,6 мільярда хвилин.

Це створює сприятливі умови для великого успіху як на Різдво, так і в переддень Нового року, коли Netflix почне показ заключних епізодів серіалу. Хоча звіти Nielsen з’являються з місячною затримкою, Netflix опублікує загальні дані щодо епізодів 5-го сезону, що залишилися, найближчим часом, як і за перші чотири серії.

Незважаючи на велику конкуренцію, Paramount+ змогла привернути увагу третім епізодом 2-го сезону серіалу “Землевласник” (Landman), а серіал Netflix “Звір у мені” (The Beast in Me) також досяг успіху. “Землевласник” зайняв другу позицію з 1,34 млрд хвилин перегляду, а “Звір у мені” – третю з 1,06 млрд хвилин.

Цікаво, що серіал “Батьківщина” (Homeland) 2011 року від творця “Звіра в мені” Говарда Гордона також піднявся на перше місце серед придбаних фільмів того тижня, отримавши 855 млн хвилин перегляду після появи на Netflix.

Як завжди, у цей період класичні різдвяні фільми щорічно починають з’являтися в рейтингах Nielsen. Найбільш популярним став фільм “Як Грінч вкрав Різдво” (Grinch Stole Christmas) з живими акторами, який отримав 669 млн хвилин перегляду. Фільм “Сам удома” (Home Alone) зібрав 499 мільйонів хвилин перегляду, а “Ельф” (Elf) – 397 мільйонів хвилин.

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *