Amazon і Netflix досягли несподіваної домовленості про ліцензування матеріалів. Кінострічки про Джеймса Бонда, “Роккі” та телесеріал “Людина у високому замку” з’являться на Netflix з 15 січня.

Значна кількість кінокартин і телешоу, що є власністю Amazon, у тому числі знамениті стрічки про Джеймса Бонда, з’являться на Netflix згідно з несподіваним договором між двома платформами потокового відео, повідомляє УНН, посилаючись на Deadline.
Деталі
Netflix покаже “Помри, але не зараз” (Die Another Day), “Не час помирати” (No Time to Die), “Квант милосердя” (Quantum of Solace) і “Скайфолл” (Skyfall) з 15 січня. Також будуть доступні такі кінофільми, як “Роккі” (Rocky), “Крід” (Creed) і “Блондинка в законі” (Legally Blonde), а ще оригінальні серіали, включно з “Людина у високому замку” (The Man in the High Castle).
Це сталося після того, як цього місяця на Netflix розпочався показ телесеріалу “Мисливці” (Hunters), створеного Девідом Вейлом, який демонструвався протягом двох сезонів на Prime Video.
“Помри, але не зараз”, “Квант милосердя” і “Скайфолл” будуть доступні на Netflix у США, Німеччині, Австрії, Швейцарії, Франції, країнах Бенілюксу, Італії, країнах Північної Європи та Латинській Америці протягом трьох місяців. Телесеріал “Мисливці” доступний протягом року в США, Німеччині, Австрії, Швейцарії, Франції, країнах Бенілюксу, Італії, країнах Північної Європи та Латинській Америці.
Це непередбачувана угода між двома конкурентами.
Інсайдери Amazon повідомили Deadline, що ліцензування переліку кінокартин про Джеймса Бонда для Netflix – це “стратегічне рішення в бізнесі, націлене на розширення глобального охоплення і повторне залучення глядачів”.
Фактично, Amazon вирішила, що прибуток, який принесуть ці кінострічки, вартий того, щоб допомогти одному зі своїх конкурентів у сфері потокового мовлення – сигнал того, що ринок дистрибуції повернувся, принаймні на даний час. Це нагадує ситуацію, коли Warner Bros Discovery вирішила почати продавати Netflix такі серіали HBO, як “Біла ворона” (Insecure), “Брати по зброї” (Band of Brothers) і “Клієнт завжди мертвий” (Six Feet Under), у 2023 році, ще до того, як сервіс потокового мовлення уклав договір про придбання всієї компанії.