До 2024 року популярність жіночого свята серед українців падала, пише КМІС
Фото: depositphotos.com
Станом на лютий серед 23% жителів України Міжнародний жіночий день 8 березня залишається популярним, про це свідчать опубліковані 7 березня результати соціологічного дослідження, яке провів Київський міжнародний інститут соціології (КМІС).
Найпопулярнішими (важливими чи улюбленими) святами серед опитаних (можна було назвати кілька варіантів) стали Різдво (70%), Великдень (69%) і День Незалежності України (54%). 8 березня – на шостому місці.
Таблиця: kiis.com.ua
“Популярність 8 березня постійно знижувалася – із 49% у 2017 році до 21% у 2024 році. Однак у 2025 році зафіксовано незначне (у рамках похибки вибірки) зростання – до 23%. Це може свідчити про певне стабілізування ставлення до свята після періоду різкого падіння. Незважаючи на загальне зниження, воно залишається важливим для частини суспільства”, – зазначили у КМІС.
В інституті наголосили, що є регіональна диференціація за регіоном, у якому респондент проживав до початку повномасштабної війни.
“На заході свято популярне серед 6% населення, у центрі – серед 24%, на півдні – 32% і на сході – 40%. Стать і вік не впливають на популярність цього свята”, – пояснили у КМІС.
Графіка: kiis.com.ua
Соціологічне дослідження проводили 4–9 лютого методом телефонних інтерв’ю на основі випадкової вибірки мобільних телефонних номерів. Було опитано 1 тис. респондентів віком від 18 років, які на момент опитування проживали на підконтрольній українському уряду території. Статистична похибка не перевищує 4,1%.
Джерело: gordonua.com